Wednesday, May 25, 2011

Terima Kasih Kawan Kawan

Da lama aku tak memblog.

Sibuk dengan kerja dan rumahtangga. lama tak lepak dengan kawan kawan lama. Diorang pun ada komitmwn dengan life diorang. Aku faham

Kepada kawan dan bekas kawan. Terima kasih kerana pernah berkawan dengan aku. Harap tiada dendam. dan aku pun tak pernah nak berdendam dan tak suka nak berdendam. Semakin tua semakin cuba melihat diri mendekati diri. Mungkin ada salah faham dan tiada toleransi dan semangat setia kawan yg utuh mudah untuk terlerai erti persahabatan itu. Apa pun.

Aku tengah menulis sebuah jurnal tentang musik dan persahabatan. jurnal ROk TAk MATI..seperti sebuah diari tentng bagaimana pengaruh kawan kawan membawa kepentingan musik terhadap aku. hampir 70% jurnal ni hampir siap. Harap aku masih terus diberi nafas untuk merealisasikan jurnal ini.

Terima kasih Kawan Kawan...

3 comments:

Mermaid Ungu said...

selamat kembali bro..

nerve said...

selamat menjadi seorang lebih matang..haha

bed : said...

sama-sama Bard ;))

Baca, Fikir, Komen

Related Posts with Thumbnails