Monday, September 19, 2011

Jangan Terlalu Berkawan


Bersama kawan baru blogger Abdullah Jones, membuatkan aku mula nak memblog kembali. Har har

Aku hampir lupa pasword blog ni, nampak sangat aktiviti memblog semakin aku tinggalkan sejak kenal Fb. Sejak banyak sangat kawan di Fb yang entah siapa mereka pun aku tak kenal, aku approve je, nak add orang sori har har...kawan maya je ramai tapi bukan senang nak cari kawan yang boleh lepak kena roti canai sama sama, susah senang sama -sama, bercerita sama sama.

Sekarang sudah masa untuk hidup tanpa kawan - kawan sebab semua kawan - kawan sudah punya hal masing - masing ...Nyata aku sudah hampir mencecah usia kedewasaan. Mungkin sudah, aku perlu mencari kawan baru...

Mungkin blog boleh jadi teman, boleh jadi kawan..rite

2 comments:

Mermaid Ungu said...

errr...kita kawan kn...

nerve said...

ha hah kita kawan...kawan maya hihi

Baca, Fikir, Komen

Related Posts with Thumbnails