Sunday, October 18, 2009

1988 - 2009 ZOO NEGARA






Semalam aku ke zoo (bersama isteri dan adik adik) yang hampir 20 tahun aku tidak menjejakkan kaki ke sana, terakhir aku datang rombongan sekolah tadika. ingat lagi mak aku siap buat bekal, nasi bersama ayam goreng sebab tak mampu nak bagi duit poket.

Hari itu, aku naik bas sekolah pergi ke Kuala Lumpur, time tu dapat pegi K.l memang dah besh,,diantara tempat yang di lawati adalah ZOO NEGARA. Namun imajan zoo 20 tahun dulu dah semakin kabur, mana mampu nak beli kemera kodak, yang hanya ada memori di kepala..Oh Nostalgia beb tengok gajah, buaya dan badak sumbu...sambil cikgu suruh jalan berpegangan tangan takut tesesat...haha

4 comments:

Anonymous said...

cool....

DPR said...

20 tahun dahulu cipan sungai dan mentibang laut belum ditempatkan di zoo..ketika itu mereka2 ini berada di lembah amazon..kini mereka dah hampir pupus...panggil tony rakam kan di bonet kerita!!!

adad said...

minat negeri johor ker? hehehehe.. kim salam lembu kat depan yg pakai topi tu. kahkahkah

nerve said...

hehe waalaikum salam jawap lembu tu hehe

Baca, Fikir, Komen

Related Posts with Thumbnails